Friday, July 27, 2012

Megerkeztek a kepek !!! / 4. resz

Masnap reggel hulla faradtan ebredtunk fel... Egesz ejszaka azt lestuk, hogy atkuldtek - e mar a lanyok a kepeket. Persze nekik annyira nem volt fontos mint nekunk, hiszen megvettuk a hazat es mar csak a papirokat kell majd alairnunk, amik ott lesznek hagyva a hazban mire odaerunk... Mire mar minden izgalom uzo vegigcsinaltunk egyszer csak megerkezett amire egesz nap vartunk... Gyosan ravetodtunk az agyra es megnyitottuk a kepeket... Eletember eloszor volt reszem szivrohamhoz kozeli elmenyben...






Mikor ezt a kepet meglattuk eleg hihetetlen volt... Nem London - ra hasonlitott... Inkabb valami alomvilagra !!! Mikor meglattuk ezt a kepet el sem akartuk hinni, hogy itt mi fogunk allni hamarosan...




Nemhinnem, hogy olyan sokat fogunk fozocskezni, de szerintem ha csak tavolrol csodaljuk a konyhat talan valami kaja osszejon... :DDdd








Azt nem tudom, hogy hanykor kell majd kelnunk reggel, mivel szerintem ebbe a furdobe legalabb 1 orat bentragadunk minden nap !!!






Ahogy Dori meglatta ezt a kepet rogton kicsuszott a szajan a * STIP - STOP *:) Mi Babettal nem is bantunk, hiszen legalabb annyire hercegnos es modern mint amilyen a gazdaja !!! :)

Babett reflexei sem rosszak, de nem csodalom, hogy azonnal szerelembe esett ! :) Kicsit mar elkezdtem felni a harmadik szoba miatt... Mivan, ha nem fog tetszeni ?
TEVEDTEM !!! Ez egyzeruen gyonyoru !!! Azert jo erzes, hogy nem azert ez az enyem mert mar csak ez maradt ! :DDdd


NA... Dorikat ujjra kell elesztenunk... Szerintem nem a szobajaban fog aludni... :DDd

Mostmar tudtuk, hogy a harom honap alatt minden tokeletes lesz !!! 
Jo erzes volt, hogy egy olyan helyre mehetunk majd a repterrol, ahol tenyleg teljesen otthon tudjuk majd erezni magunkat :)


1 comment:

  1. Hahaaa en szobaam<3 andikam ez valami isteni lett !<3 irjad tovabb !! imadom a blgod es teged is. elöbe is sikitottam volna higgye el mindenki !;)

    ReplyDelete