Friday, July 20, 2012

Semmi sem egyszerű... / 2. rész

A felhőtlen örömünk nem tartott sokáig... Átjöttünk tervezgetni hozzám, de ahogy teltek az órák egyre inkább azt éreztem jobb lenne, ha külön - külön indulnánk útnak ! Mindháman más helyekről álmodoztunk amik ráadásul nem is egy kontinensen voltak... Babett és Dóri ( az utazásunkig a rendes nevünkön fogunk szerepelni ) rögtön össze is kaptak, ami furcsa volt, mert leginkább velem szokott megtörténni az ilyesmi ! New York vs. Sydney, Dóri vs. Babett... Én már csak tehetetlenül bámultam a One Direction posztereimet, hátha majd azok segítenek... NEM JÖTT BE ! Mikor egy kis ivás szünetet tarottak megkérdeztem mindkettőjüktől miért pont oda szeretnének menni ? ( Az én ötletemet még el sem mertem mondani, féltem, hogy esetleg nekem is lekell nyomnom egy kb. 1 órás vitát valamelyikőjükkel... ) Először Dórit kérdeztem meg miért New York - ba kellene mennünk ? A válasz elég kielégítő volt : Ott vannak a legjobb boltok, leghelyesebb pasik és a legjobb helyek - KELL ENNÉL TÖBB ?! Hát talán Dórinak nem, de az összes nem vásárlás mániás embernek IGEN !!! Na akkor Babett... Miért Sydney ? Itt se kellett sokat várnom a válaszokra : Ott a tenger, a legjobb helyek az éjszakai élethez éééééééés lehet szörfözni is !!! Elég értetlenül néztünk rá... TE TUDSZ SZÖRFÖZNI ????? - Kérdeztük majdnem egyszerre Dórival. 
- Nem, de a helyes pasik nagyon tudnak és még az 1D - s fiúk is ott jártak a turnéjuk közben !!! Hogy őszinte legyek avval nem érek sokat, hogy ott jártak már vagy fél éve... Talán keressem meg a lábnyomaikat szuvenírnek a homokban ??? - néztem értetlenkedve kissé felpörgött barátnőmre... 
- Jólvan na... Különben is te könnyen kritizálsz, a te ötleted még nem is hallottuk !!!! - vágott vissza.
- Hát jó... Én egy olyan helyre mennék, amit úgy hívnak, hogy LONDOOOON !!! - Nem mondanám, hogy túl bolgan néztek rám a lányok, deazért folytattam... Ott is van elég bolt, ahol a drága boltkóros barátnőnk kiélheti magát - nétem Dórira... Lehet, hogy ott nem tudsz szörfözni, de számra pontosan tudok mondani helyes pasikat, ráadásul még az osztozással sem lenne gondunk ! ;))) - láttam a drága barátnőim értetlen fejeit és nem hittem el, hogy még mindig nem esett le nekik... 
- KINYÖGÖD MÉG MA KIK AZOK ???!!! - Kaptam kórusban a felháborodott választ...
- Háááááát én csak a One Direction - ról beszéltem... CSAK 
- Hozom a bőröndöm... Azonnal indulhatunk !!!!!! - Azthiszem Dórit meggyőztem ! :)
- Nem hittem volna, hogy ma még ezt mondom, de veled vagyok boltkóroskám !!! - Úgylátom Babettot is... :)
- Na azért van még Londonban más is a One Direction - on kívül lányok ! - mondtam . 
- Jójó... Majd figyelünk, hogy itthon ne hagyjuk az 1D posztereinket... - szólt vissza Dóri, miközben már a repülőjegyet és a szállást intézték.


Azt hiszem ha ezt sikerült eldöntenünk, rosszabb már nem jöhet... REMÉLEM !!! 


No comments:

Post a Comment