Thursday, July 19, 2012

A LEVÉL... / 1. rész

A lányokkal még nem is tudtuk, hogy ez lesz életünk legszebb napja... Úgy kezdődött mint bármelyik másik reggel mostanában. Kevésszer volt, hogy mindhárman ugyanakkor ébredtünk fel, de ma még ez is sikerült !!! Az idei nyarunkat elég szimplára terveztük... Dóri, Babett és én ( Andi ) most végeztük a másodikat a gimiben és nem nagyon vágytunk bonyolultabb nyaralásra... Minden nap egymásnál aludtunk és együtt töltöttük a napjainkat. Lehet, hogy ez így kicsit unalmasnak hangzik, de mi hárman egészen az általános suli óta legjobb barátnők voltunk, még ugyanabba a gimibe is sikerült bekerülnünk. ( Ezt mi sem dolgoztuk fel még teljesen !!! )  SZÓVAL... Azt hittük ez is egy nap lesz a sok közül. Tévedtünk. Az első nagyon - nagyon fura dolog az volt, hogy Dóri anyuja ágybareggelit hozott nekünk, mivel pont nála aludtunk. Kicsit furán néztünk rá és egymásra, de sikerült feldolgozni és elkezdtünk enni... Mindhármunk tányérja alján egy levél volt. Már azthittem, hogy valami szemtornát csináltatnak velünk... Még csak 10 óra volt és már kétszer néztünk egymásra a lányokkal - értetlenül ! Legelőször Babett tudott megszólalni, nagyon intelligensen ( mint általába :DDd ) - Mivan ha bomba van benne ?????? - És ezt tök komoly rémült fejjel... Erre mi már nem szóltunk semmit... Ez volt a mekszokott :Ddd Azt már nemis mondom kinek kelett először kibontani a levelet... NEKEM !!! Ha valaki meghalna, persze, én legyek az.... SZERETEM A BARÁTNŐIMET !!! ♥ Felbontottam és elkezdtem olvasni. Ez állt benne :


" Drága kislányom ! Dóri és Babett anyukájával őgy döntöttünk kicsit izgalámasabbá tennénk a nyaratokat... A hely ahova eljuthattok szabadon választható... De csak is küldföld és csak is a legjobb !!! Az egész nyaratokat ott fogjátok tölteni úgy válasszatok ! Mindent nektek kell intéznetek, mi egyedül csak a pénz részben támogatunk ! ( KÉSZ ÁTVERÉS ?! ) Reméljük emlékezetessé tudjuk tenni a nyaratokat !!!  Puszi : Anyu, Móni, Andi :) UI : Az  utazáshoz az új neved Selena Silver, nyár végéig az Andit el is fogod felejteni ! "


A levél elolvasása után teljes pókerarcot vágtam... A lányok rögtön ordítottak : NA ???? Én csak annyit mondtam - Olvassátok el. ( Együtt akartam sikítani velük :DDd )  Elkezdték felbontani a levelet, deazért Babett még annyit hozzáfűzött : " Legalább nem robbant fel " . Jól sejtettem... Az ágyon ugrálva ordítoztunk mint három sárgaházból szabadult bolond !!! - De ki ne tette volna ezt a helyünkben ?! A leghamarabb én tértem magamhoz a sokktól, nagyon érdekelt a lányok új neve... Dórié Jessica Palthrow Babetté pedig Hayley Heart lett... Hát, ha ezt anyuék választották jobb ízlésük van mint hittem ;))) ! A legnagyobb kérdés már csak az volt, hogy hová lesz az úticél......... ???





No comments:

Post a Comment